ბეჭდვა |/ დახურვა |
· ფუნქცია-მოვალეობები:
· კომპლექსის ვიზიტორების კონტროლი ;
· კომპლექსის მომხმარებლებისგან უკუკავშირის მიღება , კვლევა და ანალიზი ;
· მომხმარებლების ინფორმირება მიმდინარე სიახლეების შესახებ ;
· მომხმარებლის მოთხოვნის დაფიქსირება და საჭირო რგოლის საქმეში ჩართვა ;
· მოთხოვნის შესრულების პროცესის კონტროლი და მონიტორინგი ;
· კომპლექსის სრულყოფილი ფუნქციონირების უზრუნველყოფისთვის საჭირო პროცესების მონიტორინგი , სხვადასხვა ტექნიკური და ადმინისტრაციული საკითხების დაფი ქ სირება და ხელმძღვანელობასთან ანგარიშგება ;
· მომხმარებლებისთვის მომსახურების გაუმჯობესებაზე , მათი ლოიალობის გაზრდაზე მუშაობა
· პერიოდული ანგარიშების მომზადება
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები :
· უმაღლესი განათლება (შესაძლოა არასრული)
· სერვისის სფეროში მუშაობის გამოცდილება (ჩაითვლება პრიორიტეტად);
· სასტუმროს რეცეფციაში მუშაობის გამოცდილება ( ჩაითვლება პრიორიტეტად ) ;
· საოფისე პროგრამების სრულყოფილი ცოდნა ( Word, Excel, ...);
· ინგლისური , რუსული და ქართული ენების ცოდნა ;
პიროვნული თვისებები :
· ორგანიზებულობა და მაღალი პასუხისმგებლობის გრძნობა ;
· გუნდურად და დამოუკიდებლად მუშაობის უნარი ;
· პრობლემის გადაჭრის და კონფლიქტების მართვის უნარი ;
· დროის მართვის უნარი ;
· კომუნიკაბელურობა ;
· შრომისმოყვარეობა , ენერგიულობა და დისციპლინირებულობა ;
· ინფორმაციის ეფექტური ანალიზის და გადაცემის უნარი ;
იმის გათვალისწინებით, რომ კონსიერჟი წარმოადგენს კომპანიის სახეს აპლიკანტების მოწესრიგებულობა და ვიზუალური მხარე წარმოადგენს ერთგვარ პრიორიტეტს
დამათებითი ინფორმაცია და СV გამოგზავნეთ ელექტრონულ მისამართზე gvashakidze@axistowers.ge