ბეჭდვა |/ დახურვა |
სს „საქართველოს ბანკის“ ექსპრეს საბანკო მომსახურების დეპარტამენტი აცხადებს ვაკანსიას გაყიდვების კონსულტანტის თანამდებობაზე თბილისში.
განაცხადების მიღების ვადა: 29.05.2018
გაყიდვების კონსულტანტი სერვის ცენტრის მომხმარებლებს უწევს კონსულტაციას დისტანციური არხების (ინტერნეტ ტერმინალი, Express Pay-ს აპარატი და ბანკომატი) შესახებ და ეხმარება მათი გამოყენებისას.
ძირითადი მოვალეობები:
• სერვის ცენტრში შემოსულ მომხმარებლებთან პირველადი გასაუბრება პროდუქტების შეთავაზება და კონსულტაციის გაწევა, საჭიროების შემთხვევაში, გადამისამართება;
• დისტანციურ საბანკო პროდუქტებსა და მომსახურებასთან დაკავშირებით კონსულტაციების გაწევა;
• რიგების მართვა; რიგში მდგარი მომხმარებლებისთვის დისტანციური სერვისების (ინტერნეტბანკი, Express
Pay-ს აპარატი ან ბანკომატი) შეთავაზება;
სავალდებულო საკვალიფიკაციო მოთხოვნები
განათლება:
სტუდენტი ან ახალკურსდამთავრებული;
სამუშაო გამოცდილება:
სასურველია, მომსახურების და/ან გაყიდვების სფეროში მუშაობის გამოცდილება.
აუცილებელი ცოდნა და უნარები:
• ენების ცოდნა: ქართული სრულყოფილად, სასურველია ინგლისური და რუსული ენების ცოდნა;
• მომსახურების და გაყიდვების უნარები;
• კარგად განვითარებული კომუნიკაციური უნარები - აზრის ცხადად და გამართულად გამოხატვის უნარი;
• გამოხატული ყურადღება დეტალების მიმართ, შესრულების სისწრაფე, მათემატიკური უნარები, კარგი მეხსიერება, ორგანიზებულობა, პრეზენტაბელობა.
ბენეფიტები:
ტრენინგების დაწყებისთანავე ფორმდება ძირითადი ხელშეკრულება, ანაზღაურება ხელფასის სახით 300ლარი.
ტრენინგების წარმატებით დასრულების შემთხვევაში, ირთვება სამოტივაციო სისტემა, რომლის ფარგლებში თანამშრომლებს აქვთ, შესაძლებლობა პრემიის გამომუშავების.
სააპლიკაციო პროცედურა:
კონკურსში მონაწილეობის მიღების მსურველებს გთხოვთ გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე
და/ან საქართველოს ბანკის სააპლიკაციო ფორმა, ელექტრონული ფოსტის მისამართზე: expressjobs@bog.ge.