"სტუდენტური კონკურსი პიარსა და მარკეტინგში "მისია 2013" –ის პრეზენტაცია

ორშაბათს, 8 აპრილს, თსუ მაღლივი კორპუსის 206–ე აუდიტორიაში 14:00 საათზე, ჩატარდა "მისია 2013" პრეზენტაცია.

"სტუდენტური კონკურსი პიარსა და მარკეტინგში  "მისია 2013" დაიწყო!
ყოველწლიურ კონკურსს თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი და წარმატებული ქართული ბრენდი ერთობლივად ახორციელებენ.

კონკურსის წლევანდელი პარტნიორია კომპანია „ნატახტარი“.

კონკურსი ჯგუფურია და მასში მონაწილეობის მიღება სამივე საგანმანათლებლო საფეხურის სტუდენტებს შეუძლიათ.

გახდი კომპანიის მარკეტინგისა და პიარის ვირტუალური მენეჯერი, შექმენი ეფექტური სამოქმედო სტრატეგია, გაიმარჯვე კონკურსში და მიიღე ფულადი პრემია:

I ადგილი – 2500 ლარი
II ადგილი _ 1500 ლარი
III ადგილი _ 1000 ლარი


დამატებითი ინფორმაცია იხილეთ: http://www.tsu.edu.ge/ge/cyhxowoa87zy1wl-x/
კონკურსის FB-გვერდი: https://www.facebook.com/contestmission